DUYURULAR

31. DÖNEM POMEM OLARAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANAN ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GETİRECEKLERİ EVRAKLAR VE DİKKAT EDECEKLERİ HUSUSLAR
  14 Ağustos 2024

31. DÖNEM POMEM OLARAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANAN ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GETİRECEKLERİ EVRAKLAR VE DİKKAT EDECEKLERİ HUSUSLAR

 

Polis Meslek Eğitim Merkezleri Giriş Yönetmeliğinin 16’ncı maddesi hükmü gereğince sınav sonuçları adaylara ilanen tebliği edilmiştir. Ayrıca adaylara posta, telefon vb. iletişim araçları ile tebligat yapılmayacaktır. İnternet üzerinden yapılan duyuru tebligat niteliğindedir.

*Başarılı olan adayların intibak eğitimleri, 02.09.2024 PAZARTESİ tarihinde başlayacak ve adayların intibak eğitimi planlandıkları POMEM Müdürlüklerinde yapılacaktır.

*Müdürlüğümüze Asıl Aday olarak planlaması yapılan 31. DÖNEM POMEM adaylarının 02.09.2024 Pazartesi günü saat:17:00’ye kadar geçici kayıtlarını yaptırmak üzere Müdürlüğümüzde hazır bulunmaları gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saate kayıtlarını yaptırmayan adaylar haklarını kaybedecek ve yerlerine yedek aday planlaması yapılacaktır.

ASKERLİK İLE İLGİLİ BELGELER

  1. Askerlik Durum Belgesi (Askerlik Şubelerinden Onaylı veya e-devlet üzerinden alınabilecektir.)(3Adet)
  2. Askerlik hizmetini yapmış adaylardan “Terhis Belgesi” (Aslı ve 3 adet fotokopisi)(Terhis Belgesini kaybedenlerin kayda gelmeden önce Askerlik Şubelerinden temin edeceklerdir.)
  3. 1111 sayılı Askerlik Kanunun 10’uncu maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılanlardan ise “Askerlik Durum Belgesi” (Aslı)
  4. Askerlik süresince alınan hava değişimi raporu (Aslı ve 3 adet fotokopisi)
  5. Askerlikte herhangi bir sebeple alınan Sağlık Kurulu Raporu (Aslı ve 3 adet fotokopisi)
  6. Askerlikten muaf veya askerliğe elverişli olmadığını gösterir onaylı belge (Aslı ve 3 adet fotokopisi)

 

EVLİ OLANLAR İLE İLGİLİ BELGELER

 

  1. Evlilik Cüzdanının ilk 4 (Dört) sayfasının fotokopisi (2 adet)
  2. Eşine ait T.C. Kimlik Belgesi Fotokopisi (1 adet)
  3. Eşine ait Adli Sicil Kaydı Belgesi (e-devlet üzerinden alınabilecektir)(1 adet)

 

ÖĞRENİM İLE İLGİLİ BELGELER

 

  1. Üniversite Diplomasının Aslı ve Fotokopisi (Fotokopiler arka yüzleri dahil A4 boyutunda olacaktır - 3 adet)
  2. Üniversite diplomasının kaybedilmesi veya bulunmaması durumunda geçici mezuniyet belgesinin Aslı ve Fotokopisi (3 adet)
  3. Üniversite diploması ve geçici mezuniyet belgesinin kaybedilmesi veya bulunmaması durumunda öğrenim durum belgesi (e-devlet üzerinden alınabilecektir)(3 adet)
  4. Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı veya okuduğu üniversitede /enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini veya öğrenci olduğunu gösterir onaylı belgelerini getirmeleri durumunda kayıtları alınacaktır.

 

İSTENEN DİĞER BELGELER

  1. T.C. Kimlik Belgesi Fotokopisi (1 adet)
  2. Nüfus Müdürlüklerinden veya e-devlet üzerinden temin edilen güncel ikametgah belgesi.(1 adet)
  3. Müracaat dosyalarında bulunan fotoğraflar haricinde, son altı ay içerisinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf (fotoğraflar takım elbiseli, kravat ve gömlekli olacak, sakal ve bıyık olmayacak) her fotoğrafın arkasına isim soy isim ve T.C. Kimlik Numarası yazılacaktır. (Biyometrik olmayacak)
  4. Kendisi için ad – soyadı değişikliği yaptıran varsa mahkeme kararı, (Aslı veya onaylı sureti)(1 adet)
  5. Kan grubu kartı (Ehliyetinde kan grubu yazanlar için ehliyet fotokopisi kabul edilecektir)(1 adet)
  6. Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (1 adet - e-devlet üzerinden alınabilecektir)
  7. Adli Sicil Kaydı Belgesi (1 adet - e-devlet üzerinden alınabilecektir)
  8. Duyuru ekinde bulunan Öğrenci Bilgi Formu mavi tükenmez kalemle el yazısı ile doldurarak kayıt esnasında teslim edilecektir.
  9. Ameliyat geçirenler ile düzenli olarak tedavi gerektiren bir hastalık nedeniyle sürekli ilaç kullananlar (özellikle psikiyatri, kalp, epilepsi, troid, diyabet vb.) geçirdikleri ameliyat ve kullandıkları ilaçlara ilişkin, ilgili hastane veya doktordan rapor ya da epikriz raporunun aslı,
  10. Yukarıdaki maddelerde yer alan tüm belgeler sırasına göre mavi renkli şeffaf kapaklı dosyalara takılarak getirilmesi gerekmektedir.

 

İSTENİLEN BELGELER İLE İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN DİĞER HUSUSLAR
 

  1. Geçici kayıt esnasında istenilen belgelerin asıllarını getirmeyen adaylar noter tasdikli örneklerini verebilir. Ancak İntibak sonrası eğitim ve öğretimin başlama tarihinde bu belgelerin asıllarını ibraz etmek zorundadırlar. Aksi takdirde kesin kayıtları yapılmayacaktır
  2. İstenecek yeni belgeler olabileceğinden, belgeler hususunda güncelleme yapılabilir. Bu nedenle internet sitemizin sık sık ziyaret edilmesi gerekmektedir.
     

DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN DİĞER HUSUSLAR
 

  1. Kayıt için Müdürlüğümüze gelecek tüm adayların, giriş yapmadan önce saç ve sakal tıraşı olmaları gerekmektedir.
  2. Adaylar kişisel hijyenlerini sağlamak amacıyla dezenfektan ve kişisel temizlik ürünü bulundurması gerekmektedir.
  3. ADAYLARIN SİYAH VEYA LACİVERT RENK KOYU RENKLİ TAKIM ELBİSE, eşofman takımı, spor ayakkabı, pijama, terlik, havlu, siyah renk çorap, tıraş malzemesi vb. kişisel malzemeleri okula gelirken yanlarında getirmeleri gerekmektedir.
  4. Adayların mevsim şartlarını göz önünde bulundurarak resmi istihkakları dağıtılana kadar giyebilecekleri (yeterli sayıda açık renk gömlek, kravat, koyu renk kumaş pantolon, ceket vb.) kıyafetlerini yanlarında getirmeleri gerekmektedir.
  5. Adaylar alyans ve saat hariç her türlü takı veya aksesuarları yanında bulundurmayacaktır
  6. Ses ve görüntü kaydetme ve depolama özelliği bulunan; AKILLI CEP TELEFONU, dizüstü bilgisayar, tablet, fotoğraf makinesi, kamera, vb. gibi her türlü cihaz kesinlikle getirilmeyecektir.
  7. Aday ve yakınları tarafından okula getirilen ya da gönderilen her türlü yiyecek ve içecek maddesi okula alınmayacaktır.
  8. Doktor raporu ya da reçetesi ibraz edilemeyen ilaçlar ile her türlü bitkisel ilaç ve tıbbi malzemeler getirilmeyecektir.
  9. Ustura, açık jilet ile her türlü kesici delici alet getirilmeyecektir.
  10. Müdürlüğümüzde kütüphane mevcut olup, adayların her türlü kitap, dergi, siyasi veya ideolojik yayın vb. malzemeleri yanlarında getirmeleri yasaktır.
  11. Adayların siyasi parti, vakıf, sendika, her türlü dernek üyelikleri, (sportif amaçlı dernekler hariç) ticari sicil kayıtlarına dair üyelik ve aidiyetleri var ise üyeliklerini iptal ettirmeleri gerekmektedir.
  12. Yukarıda getirilmesi yasak olarak belirtilen her türlü eşya ve malzemeler, Müdürlüğümüz nizamiye giriş kapısında yapılacak olan üst ve eşya aramasında bulunması halinde kabul edilmeyecektir.
     

NOT
 

  • Müdürlüğümüze planlaması yapılan adayların Sağlık Kurulu Raporu işlemleri için e-devlet şifreleri ve e-nabız sisteminin aktif halde olması gerekmektedir. (e-nabız sistemi üzerinden “ VERİLERİMİ SAĞLIK BAKANLIĞINA BAĞLI TÜM HEKİMLER GÖREBİLİR” olacak şekilde düzenlenmesi gerekmektedir)
  • Adayların mağduriyet yaşamaması adına yukarıda belirtilen hususlara (Giriş gün/saat, istenilen belge, fotokopi sayısı, bulundurulması uygun/yasak olan eşya ve malzemeler vb.) dikkat etmeleri gerekmektedir.


    ÖĞRENCİ BİLGİ FORMU İÇİN TIKLAYINIZ !
Haber Paylaş