DUYURULAR

28. DÖNEM YEDEK PLANLAMA İLE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE GELECEK ÖĞRENCİLERİN DİKKAT EDECEĞİ GENEL HUSUSLAR
  18 Ağustos 2022

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE 28. DÖNEM POMEM YEDEK ÖĞRENCİ OLARAK

PLANLANAN ADAYLARIN DİKKAT EDECEĞİ HUSUSLAR

Müdürlüğümüze yedek planlaması yapılan adayların 22.08.2022 Pazartesi günü en geç saat: 17.00' a kadar geçici kayıtlarını yaptırmak üzere hazır bulunmaları gerekmektedir. Belirtilen tarihte kayıtlarını yaptırmayan adaylar haklarını kaybedecek ve yerlerine yedek aday planlaması yapılacaktır.

  1. ADAYLARIN GELİRKEN YANLARINDA BULUNDURACAĞI MALZEMELER

Müdürlüğümüze yedek planlanması yapılan adaylar okula uyum sağlamaları için 08-14 Ağustos 2022 tarihleri arasında intibak eğitimine devam edeceklerdir. İntibak eğitim sonu olan 15 Ağustos 2022 tarihinde 1.Dönem Eğitim Öğretim başlayacağından gelen adaylarımıza herhangi bir sebeple idari izin verilmeyecektir.

Adaylar hazırlıklarını bu talimat doğrultusunda yapmaları rica olunur.

Kişisel Eşyalar (Bakım ve Temizlik):

1. Aday öğrenciler yanlarında temizlik maddeleri, el sabunu, şampuan, terlik, tırnak çakısı, elbise askısı, yeteri kadar iç çamaşırı ve yatılı okul için gereken diğer eşyalarını getirmelidirler.

2. Adaylar, kayıt kabul esnasında doldurulacak formlar için yanlarında, yeteri kadar mavi tükenmez kalem bulunduracaklardır.

3- Adayların yanlarında yeteri kadar mevsim şartlarına uygun sivil kıyafet getirmeleri (siyah-lacivert renk kumaş pantolon ve açık renk gömlek) uygun olacaktır.

4- Günlük kullanımda giyilecek elbiselerin ve ihtiyaç duyulabilecek diğer malzemeleri kullanılabilecek şekilde getirilmesi gerekmektedir.

Sivil Kıyafet:

Adaylar mevsim şartlarına uygun siyah kıyafet ve yeteri kadar siyah çorap ile geleceklerdir. Okul dışına çıkışlar sivil kıyafet ile yapıldığından yanınızda yeterince sivil kıyafet bulundurmanız gerekmektedir. Başörtü takacak bayan adaylar koyu lacivert düz ve desensiz başörtüsü getirmelidir.

Spor Malzemesi:

Adaylar bir takım koyu renkli eşofman ve düztaban siyah lacivert spor ayakkabısı ve günlük ayakkabı getireceklerdir.

Yatakhane Kıyafeti:

Adaylar, pijama, havlu, banyo havlusu veya bornoz, terlik vb. eşyaları getirecektir. Çarşaf ve nevresim takımı Müdürlüğümüz tarafından dağıtılacaktır.

B. ADAYLARIN GELİRKEN YANLARINDA GETİRMEYECEĞİ MALZEMELER

1-Adayların ses, görüntü ve depolama özelliği olan her türlü akıllı cep telefonu ve saat ( belirtilen özeliklerin dışında cep telefonu getirilebilir.) dizüstü veya tablet bilgisayarı, fotoğraf makinesi, kamera vb. elektronik cihazları, powerbank vb. elektronik araçları okula getirmeleri yasaktır.

2-Adayların, her türlü oyun aleti ve malzemesini getirmeleri yasaktır.

3-Aday ve yakınları tarafından getirilen ya da gönderilen her türlü yiyecek ve içecek maddelerinin getirilmesi yasaktır. Adaylar çarşı izin dönüşlerinde de okula yiyecek içecek getirmeleri yasaktır.

4-Doktor raporu ve reçetesi bulunmayan ilaçlar ve her türlü tıbbi malzeme ve bitkisel ilaçların getirilmesi yasaktır.

5-Her türlü kesici ve delici aletlerin getirilmesi yasaktır.

6-Adayların alyans hariç her türlü takı ve aksesuarları getirmeleri ve takmaları yasaktır.

7-Her türlü siyasi ve ideolojik yayın ve malzemelerini yanlarında getirmeleri yasaktır.

8-Elektrikli veya şarjlı saç düzleştiricisi ve maşası kesinlikle getirilmeyecektir. (Sadece saç kurutma makineleri getirebilirler.)

C. KAYIT DOSYASINDA BULUNMASI GEREKEN EVRAKLAR VE SIRALAMASI

Aşağıda bahsi geçen evrakların verilen sıralamaya göre mavi renkli şeffaf kapaklı dosyalara takılarak getirilmesi gerekmektedir. (Tüm evrakların fotokopileri A4 boyutunda olacaktır.)

Adaylar Öğrenci Bilgi Formu'nu indirerek bilgisayar ortamında doldurduktan sonra başvuru esnasında yanlarında getireceklerdir.

1-POMEM Giriş Yönetmeliğinin kesin kayıt/kabul başlıklı 22.maddesinin 3’üncü fıkrası gereği düzenlenmesi gereken yüklenme senedinin Kefalet Bölümünün müteselsil kefilin taahhütte "TAAHHÜT SENEDİNİ DOLDURULMUŞ VE NOTERDEN ONAYLANMIŞ HALİNİ" getirmelerini gerekmektedir.

2-Lisede hazırlık sınıfını okuyanlar, liseyi 4 yıl okuyanlar (teknik lise, öğretmen lisesi) diplomasında 4 yıl, 1+3 yıl, 3+1 yıl, hazırlık+ 3 yıl ibaresi olanlar varsa diploma aslını ve 2 adet fotokopisini veya onaylı örneğini, yoksa mezun olduğu okuldan alınacak imzalı ve mühürlü ayrı bir belge getireceklerdir.

(Liseyi 2009 ve sonrasında bitiren adayların diploma veya hazırlık belgesi getirmelerine gerek yoktur.)

3-Mezun oldukları üniversiteye ait diplomanın aslı ve 2 (iki) adet fotokopisini getireceklerdir. (diplomasını kaybedenler için öğrenim durum belgesi)

4-Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptıkları üniversite/enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisansa devam ettiklerini gösterir öğrenci belgelerini getireceklerdir.

5-Kimlik Kartı (Nüfus cüzdanı) ve 1 adet fotokopisi,

6- 6 Adet biyometrik fotoğraf (son altı ay içerisinde çekilmiş olması),

7- 1 Adet Yerleşim Yeri Belgesi (İkametgâh Belgesi),

8- 1 Adet Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Barkodlu E-Devlet Çıktısı)

9- 1 Adet Adli Sicil Kayıt Belgesi (Barkodlu E-Devlet Çıktısı)

10- Kan Grubu Kartı (Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesinde yazıyorsa kan grubu kartı getirmeyebilirler.)

11-Yaş düzeltmesi yaptıran adayların ilgili mahkeme kararını getirmeleri gerekmektedir.

12-Hakkında sonuçlanmış veya devam eden davası bulunanların ilgili mahkemeden evraklarının onaylı suretini getirmeleri gerekmektedir.

13- E-nabız sistemi aktif hale getirilecek ve “Verilerimi Sağlık Bakanlığına Bağlı Tüm Hekimler Görebilir” olacak şekilde kaydedilecektir. ( Belge getirmelerine gerek yoktur.)

Ayrıca; daha önce ameliyat geçirenler ile düzenli olarak tedavi gerektiren bir hastalık nedeniyle sürekli ilaç kullananlar (özellikle psikiyatri, kalp, epilepsi, troid, diyabet vb.) geçirdikleri ameliyat ve kullandıkları ilaçlara ilişkin, ilgili hastane veya doktordan rapor ya da epikriz raporunun aslını temin ederek getirmeleri gerekmektedir.

 

EVLİ OLAN ADAYLARIN EŞLERİYLE İLGİLİ GETİRECEĞİ BELGELER

     1-Evlilik cüzdanının aslı ve evlilik cüzdanının ilk dört sayfasının fotokopisi (1 Adet)

           2-Eşine ait adli sicil kaydı( Son 15 gün içinde alınmış güncel- (E-Devlet çıktısı kabul edilmektedir.)

           3-Eşinin nüfus cüzdanı fotokopisi (1 Adet)

           4-Eşine ait vukuatlı nüfus kayıt örneği (1 Adet) (E-Devlet çıktısı kabul edilmektedir.)

                                                  

DİKKAT EDİLECEK DİĞER ÖNEMLİ  HUSUSLAR

Covid-19 salgını nedeniyle 22 Ağustos 2022 tarihinde karantinada olan adayların resmi kurum tarafından karantina başlangıç ve/veya sona ereceği tarihi gösterir belgenin veya herhangi bir hastalığı nedeniyle raporlu olan adayların dilekçe ile Müdürlüğümüze ait 0332 712 37 57 numaralı faksa bildirilmesi, karantina süresi veya rapor bitiminde kayıt işlemleri için Müdürlüğümüze gelmeleri gerekmektedir.

!!! ÖNEMLİ: MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAYLARIN GEÇİCİ KAYITLARI SADECE 22.08.2022 PAZARTESİ GÜNÜ SAAT 17.00’YE KADAR YAPILACAKTIR.

BELİRTİLEN TARİH VE SAATE KADAR KAYITLARINI YAPTIRMAYAN ADAYLAR HAKLARINI KAYBEDECEK OLUP YERLERİNE YEDEK ADAY PLANLAMASI YAPILACAKTIR. !!!

Öğrenci adaylarımızın internet sayfamızı ve Polis Akademisi Başkanlığının www.pa.edu.tr adresini sık sık takip etmeleri gerekmektedir.

 

Haber Paylaş